 |
Najbolje prodajani originalni nadomestni rotorji s polnim krožnim profilom, izdelani iz močnega in vzdržljivega toplotno obdelanega nerjavečega jekla. Te 100-odstotno britanske enote izdeluje EBC Brakes v novi tovarni v Northamptonu z uporabo visokokakovostnega nemškega valjanega jekla, toplotno obdelanega do popolnosti in nato diamantno brušenega na mikronsko natančno površinsko obdelavo in vzporednost ter zagotavlja odlične zavore po nižjih cenah od proizvajalca ki bo delovala in trajala.
|
 |
Nastavitev zavore, ki jo priporoča Travis Pastrana … kdo ve bolje? Ta prevelika enostavna nadgradnja MX Disc/Rotors je najboljši način, da pridobite več zavorne moči in nadzora v nekaj minutah preprostega dela.
Ta komplet za pretvorbo diska/rotorja Oversize MX je dostavljen z: 280 mm Optimalni premer popolnoma lebdečega rotorja za zamenjavo vašega standardnega polnega rotorja. (Popolnoma lebdeči rotorji se bolje upirajo upogibanju in bolje prenašajo toploto in obremenitve), Britansko lasersko profilirano in izdelano Oblikovana najlažja profilna lopatica rotorja s samočistilnimi zunanjimi profiliranimi krivuljami Novo nemško rezilo rotorja iz nerjavečega jekla in središče z logotipom EBC Sistem pogonskih gumbov iz nerjavečega jekla s šestimi gumbi Aluminijasti nosilec za premestitev je oblikoval in izdelal MX Expert Ted Devol v Kaliforniji.
Namestitev kompletov diskov/rotorjev Oversize MX je preprosta in ne le poveča zavorno moč za 30 %, temveč izboljša nadzor in modulacijo zavor. Zato World Top Rider in X Games Champion Travis Pastrana uporablja in priporoča ta zavorni komplet. Oglejte si komentarje Travisa. Temu dodajte komplet britanskih zavornih ploščic EBC Carbon X ali TT za športno vožnjo za zmanjšanje toplote in zagotavljanje ustavljanja s konico prsta ali nove ploščice iz sintrane bakrene zlitine MX-S, izdelane v naši tovarni v ZDA, za idealno zavorno ploščico in zavoro. postaviti drugi bodo zavidali.
Informacije o izdelku Ta izjemno priljubljena paleta prevelikih rotorjev je postala prodajalec številka ena po vsem svetu. Optimalna 280-milimetrska zasnova omogoča znatno izboljšanje zavorne moči, a tudi odlično modulacijo/nadzor brez tveganja "ozemljitve" na enotah s prevelikim premerom. Rotorje je mogoče hitro in enostavno namestiti s čudovito izdelanimi nosilci, ki jih je izdelal Ted Devol v Združenih državah Amerike in so na voljo za vse novejše sodobne moto-x motorje.
|
 |
NAJNOVEJŠI IN NAJBOLJŠI zavorni rotorji za motokros z ultra lahkimi radikalno profiliranimi obrisi za odličen videz, odlično samočiščenje in zavorno zmogljivost.
Celoten izbor rotorjev… Izdelan iz močnega in trpežnega toplotno obdelanega nerjavečega jekla. Te 100-odstotno britanske enote proizvaja EBC Brakes v novi tovarni v Northamptonu z uporabo prvovrstnega nemškega valjanega jekla, toplotno obdelanega do popolnosti in nato diamantno brušenega na mikronsko natančno površinsko obdelavo in vzporednost ter zagotavlja odlične zavore po nižjih cenah od proizvajalca. bo deloval in trajal. Uporabite lahko katero koli zavorno zmes, vendar so naše priporočene izbire ploščic prikazane spodaj. Toplotno obdelano in kaljeno nerjaveče jeklo Najlažji profil z novim dizajnom Vee Odličen videz za sodobne motokros stroje Uravnotežena oblika sprednjega in zadnjega dela
|
 |
EBC Brakes, vodilni svetovni proizvajalec zavor za motorna kolesa in ATV, z veseljem ponuja nov slog zavornega rotorja za Enduro vožnjo. Novi rotorji, znani kot serija EBC Brakes CE, so izdelani v Združenem kraljestvu iz visokokakovostnega nemškega valjanega nerjavečega jekla, uliti v ingote po specifikaciji EBC in natančno valjani v Nemčiji. To edinstveno jeklo daje popolno kombinacijo ogljika in kroma, zaradi česar je enota iz nerjavečega jekla, vendar z lastnostmi, ki jih je mogoče toplotno obdelati, kot nalašč za terensko uporabo. Krom v jeklu ščiti pred rjo, ravnovesje ogljika omogoča popolno toplotno obdelavo, ki nudi duktilnost z močjo in preprečuje toplotne razpoke, ki so značilne za številne zavorne rotorje "Hard as Granite", izdelane iz običajnih jekel. Nobeno drugo podjetje za zavore ne uporablja tega razreda jekla. Posebej je ulit in valjan za EBC.
Serija CE Druga nova značilnost zavornega rotorja serije CE je pomanjkanje odzračevalnih lukenj v območju za pometanje ploščic, ki vlečejo blato in gnojevko med ploščico in rotor ter lahko pospešijo obrabo rotorja in zmanjšajo zavorni učinek. Če jih uporabljate z vrhunskimi ogljikovimi grafitnimi blazinicami serije EBC X, ki prenašajo 60 % manj toplote v vaše zavore, imate popolno nastavitev za vožnjo Enduro ali Hare scrambles. Poleg tega imajo ti rotorji še vedno najlažjo težo, saj so konturno profilirani zunaj in navznoter, da se znebijo tistih neuporabnih unč, ki so običajno slabo oblikovane in nekatere enote iz zaloge. Odlične zavore, odlična zmogljivost in daljša življenjska doba! To je tisto, kar lahko za vašo vožnjo naredijo novi zavorni rotorji in X ploščice serije EBC Brakes CE serije Enduro.
|
 |
Toplotno obdelano in kaljeno Ta izdelek je v celoti toplotno obdelan iz nerjavečega jekla in popravljen nazaj na optimalno trdoto. POZOR – podjetja, ki zgolj navajajo, da je njihov izdelek nerjavno jeklo. Nekateri od teh niso utrjeni, od tistih, ki so, pa so nekateri preveč utrjeni in lahko kažejo razpoke zaradi prekomerne trdote med luknjami in robovi. EBC je dolgo in trdo delal pri izbiri pravilne trdote in postopka za kaljenje za svoje zavorne rotorje. Toplotno obdelano nerjaveče jeklo Najlažji profil rotorja Dizajn, ki se ujema s sprednjimi stranicami Vee-Rotor™ |