 |
Zavore Carbon X ali TT Eno ime vedno pride na misel, ko govorimo o najboljših terenskih kolesarjih, in naš stari prijatelj ter dolgoletni prodajalec EBC v svojih trgovinah Malcolm Smith je vnet zagovornik serije zavor EBC Carbon X ali TT in jih že leta uporablja v Trail in enduro vožnja. Tudi večkratni prvak Randy Hawkins je bil dolgoletni uporabnik EBC karbonskih blazinic X (ali TT blazinic, kot jih imenujemo v Evropi že leta.) Čeprav zavore Carbon X ali TT ne bodo preživele zavorne ploščice iz sintranega bakra, imajo edinstveno prednost manjšega ustvarjanja in prenosa toplote. Pri vožnji izven cest v hitro suhih razmerah je takšna funkcija velika prednost. V letih, ko smo poslušali hitrejše kolesarje, smo videli primere, ko lahko rotor zadnje zavore med nočnimi vožnjami sveti rdeče, kar kaže, kako vroče zaviranje lahko povzroči rotor. Preprečevanju tega, da pride do hidravlike kolesa, je v veliko pomoč uporaba blazinic na osnovi ogljika, kot je X ali TT pad. V Evropi in ZDA V Evropi se te ploščice izberejo tako, da se številki dela doda pripona TT, v ZDA pa se za številko dela serije FA (Freeman Automotive) doda črka X. Zavore EBC Carbon X ali TT so označene z rdečo barvo in so enako primerne za ATV, Moto X ali Enduro, uporabljajo pa se tudi pri vožnji ATV Sport. Vendar opozarjamo voznike, ki uporabljajo te blazinice pri uporabi štirikolesnikov, zlasti na zadnjih rotorjih, saj je življenjska doba obrabe lahko krajša od sintranih blazinic, ki so bile prvotno nameščene v prvotni zgradbi enote. Zaradi nižje cene v primerjavi s sintranimi, milijoni kolesarjev še vedno izberejo karbonske blazinice. Za uporabo Street Enduro, kot so kolesa DR v slogu "Pariz-Dakar" za cestno uporabo EBC Carbon X ali TT Zavore so idealna izbira, so bile odobrene za R 90 na številnih takih modelih v Evropi in so varne za cestno uporabo zaradi sposobnost učinkovitega delovanja, ko je vroče.
Več informacij To je naša najbolje prodajana športna podloga za ATV! Že nekaj let je ta uspešna formula karbografita izbira vrhunskih enduro in moto-x voznikov za določene pogoje po vsem svetu. Glavna prednost te vrste materiala je pomanjkanje proizvodnje toplote ali prevajanja, zaradi česar sta rotor in čeljust hladna. Vrhunski kolesarji Enduro in Hare Scrambles ZDA imajo raje ta material za hitro in suho vožnjo. Material je zelo uporaben tudi za standardno uporabo športnih štirikolesnikov. Preizkušeno tudi s strani TUV in odobreno s KBA za ulično uporabo na enduro kolesih. Blazinice serije TT ali X ne zdržijo tako dolgo kot sintrane blazinice, vendar so zelo priljubljene med Enduro kolesarji zaradi nizkega prenosa toplote.
|
 |
Mnogi med nami uživamo v vožnji po brezpotjih, poskušamo biti Malcolm Smith in segreti zavore. Za to skupino so blazinice serije ATV Sintered R idealna izbira za terensko vožnjo. Blazinice serije R so sintrane blazinice iz bakrove zlitine, izdelane v naši sintrani proizvodni tovarni v ZDA, ki zagotavljajo srednje do visoko torne ploščice po privlačni ceni, ki dobro zdržijo v vseh pogojih mokre, blatne vode ali peska. Sintrane zavore so zelo moderna in zanimiva tehnologija, kliknite tukaj, če želite prebrati več o sintranih zavorah EBC. Blazinice serije ATV Sintered R se enako dobro uporabljajo za dvokolesne in štirikolesne stroje in so kot take zelo priljubljene med vozniki štirikolesnikov, zlasti zaradi pogojev na nekaterih vožnjah, kjer zadnji rotor štirikolesnika visi v blatu in žveči blazinice slabše kakovosti čez vikend. Blazinice serije EBC so na voljo za vsa sodobna kolesa ATV in Moto X, njihova cena pa je precej nižja od originalnih delov. Blazinice serije R so zasnovane tudi za minimalno obrabo rotorja in ne bodo poškodovale zavornih rotorjev vaših koles. Če imate težave z življenjsko dobo ATV-ja, EBC naredi še dolgotrajnejše blazine s svojo serijo SV Series Severe Duty, ki je prikazana na tej strani. Zavorne ploščice serije SV za težke obremenitve so sintrana bakrova zlitina visoke gostote za najdaljšo možno življenjsko dobo v uporabnih aplikacijah na štirikolesnikih, zlasti v mokrih pogojih, blatu, prahu in umazaniji.
Balanced is Better™ Sintrane bakrene zavore so izdelane z enim od dveh postopkov, tlačnim sintranjem v vakuumski peči ali sintranjem skozi tračno peč v kontrolirani atmosferi. Jeklene podložne plošče za zavorne ploščice so prevlečene z bakrom in vnaprej oblikovan sintran bakren "Puck" je nameščen na čepih v plošči (bodisi moški ali ženski), deli pa gredo skozi peč. Pri vnaprej določeni temperaturi se bakrena prevleka pod ploščico stopi in spoji ploščico in ploščo skupaj. Sintranje je zelo natančen postopek in strokovno znanje EBC ga je naredilo vodilnega v svetu na področju tovrstne tehnologije in mu je pridobil številne pogodbe za originalno opremo. Na poprodajnem trgu EBC še naprej ponuja sintrane zavore za aplikacije, ki zahtevajo daljšo življenjsko dobo in večjo toplotno zmogljivost, ter organske ploščice za šport in splošno uporabo. Oba dobro delujeta na svojih trgih in imata mesto v panogi, drugje na tem spletnem mestu vam lahko razložimo prednosti vsake vrste zmesi in vam pomagamo pri izbiri tistega, ki je pravi za vaše zahteve glede vožnje.
|
 |
MX-S Off-Road Race zavorne ploščice Z razliko Zavorne ploščice serije EBC MXS za resne dirke Moto X in Enduro so izdelane v obratu za sintranje EBC USA v Ohiu iz dolgotrajne sintrane bakrene zlitine. Popoln za terensko uporabo, dirke in šport. Večina blazinic EBC MXS je dobavljenih z novimi drsnimi zatiči.
Značilnosti in prednosti Izdelano v tovarni EBC v Ohiu ZDA Zmes z ultra visokim trenjem, odporna proti bledenju Odlična sposobnost kroženja toplote, blazinice dosledno delujejo dirko za dirko Izdelan iz trdega jekla serije EN za hrbtno ploščo, ki je odporen na upogibanje in brušenje površin pod velikimi obremenitvami. Dolgo obstojen pri vožnji v blatu in prahu/umazaniji Diamantno brušena površina za izjemno hitro vstavljanje. Ni dovoljeno za cestno uporabo R90 ali testirano TÜV (zahteva samo za evropske trge)
|