RP-X™ racing zavorne ploščice
Po izjemno uspešnem lansiranju RP-1™ je EBC Brakes Racing povečal svojo ponudbo zavornih ploščic za motošport z uvedbo našega najnovejšega izjemno zmogljivega materiala za steze in dirke, RP-X™.
Izrazito drugačen
Značilnosti odziva
Zasnovan za vozila, ki se močno vozijo po stezi, ima RP-X™ visoko stopnjo trenja 0,55 med 0 – 750 °C (okolje – 1400 °F) in dosega 100 % zavorni učinek pri mrazu. Zaradi tega je RP-X™ odlična izbira za sprinterske dirke ali dogodke v klancu, kjer je bistvena popolna zavorna zmogljivost, ne da bi bilo potrebno kakršno koli "ogrevanje", prav tako pa je RP-X™ zelo primeren za vse vrste uporabe na dirkališčih, kjer je visoko začetno zaželen je ugriz in močan odziv na zaviranje.
EBC Racing želi poudariti, da ne gre za to, da bi bil RP-X™ "boljši" od RP-1™, temveč je "drugačen" in zasnovan tako, da zagotavlja izrazito drugačne lastnosti odziva (bolj agresiven oprijem), ki ga imajo nekateri vozniki. morda raje. Za podrobno primerjavo med obema materialoma preberite naslednji članek, kjer vam želimo pomagati pri ozaveščeni izbiri, kateri material bo verjetno najbolj ustrezal vaši uporabi in individualnemu slogu vožnje.
Primerjava
Dve novi zmesi zavornih ploščic EBC Brakes Racing, RP-1™ in RP-X™, ponujata izrazito različne odzivne lastnosti, ki vozniku omogočajo, da prilagodi 'občutek' zavor svojim željam, a katero naj izbere izbrati?
V tem članku razlagamo razlike med obema materialoma, tako da se lahko ozaveščeno odločite med njima, glede na vašo lastno strojno opremo vozila in vrsto odziva zavornega sistema vašega vozila.
RP-1
RP-1™ se ponaša z ravnim odzivom na trenje v povprečju 0,45 mu in lahko deluje pri temperaturah do 750 C brez zaviranja. Vendar ima RP-1™ za razliko od mnogih drugih materialov za stezne/dirkalne ploščice na trgu karakteristiko progresivnega/benignega odziva, ki zagotavlja izjemen 'občutek' med vsakim zaviranjem.
Nekoliko nižja stopnja trenja RP-1™ omogoča močnejši pritisk na zavorni pedal, kar je še posebej koristno pri avtomobilih, ki so tovarniško preveč servo servo (na primer: Mk7 VW Golf GTI, avtomobili BMW M, Audi RS modeli itd.).
Pri vozilih s preveč servomotorji RP-1™ nekoliko izniči učinek nastavitve zavornega sistema s preveč servomotorji, kar ima za posledico bolj napreden in gladek odziv pri vožnji po progi.
Pri nekaterih sodobnih vozilih se včasih zdi, kot da se vse zaviranje zgodi v prvem centimetru hoda pedala. Medtem ko ta oster občutek povprečnemu vozniku, ki se sprehaja po trgovinah, daje vtis, da ima avto zelo 'dobre' zavore, izkušeni vozniki na stezi/dirkanju vedo, da je zavorni odziv na las nezaželen in meji na popolnoma nesprejemljivo za gladko vožnjo pri meja. Majhen hod zavornega pedala je dejansko koristen za zmogljivo vožnjo in prav to omogoča RP-1™, saj spodbuja voznika, da najde mejo pri zaviranju, hkrati pa omogoča zaviranje na poti. RP-1™ je še posebej primeren za vozila brez ABS, kjer je bistven gladek odziv, da preprečite blokiranje kolesa med zaviranjem.
Podobno veliko konkurentov (ki niso EBC) Big Brake Kits uporablja zavorne čeljusti, ki so na voljo samo v eni prostornini/različici velikosti bata, kar lahko v kombinaciji z večjim zavornim kolutom s povečanim polmerom kraka navora povzroči podoben občutek prevelike servo moči. . Ta pristop k oblikovanju BBK je primeren za namenske tirne avtomobile, kjer se običajno uporablja drugačen glavni valj in regulator prednapetosti zavor, vendar je lahko problematičen pri cestnih avtomobilih, kjer je ohranjen sistem za aktiviranje originalne opreme. V takšnih primerih RP-1™ služi za odpravo občutka prekomernega servo-servo motorja, obnavljanje bolj progresivnega in občutka nekaterih značilnosti pri zaviranju.
RP-X
RP-X™ se ponaša tudi z ravnim odzivom na trenje in lahko deluje pri temperaturah do 8500C brez popuščanja zavor, vendar ima nekoliko višje povprečno trenje 0,55 mu. Višja stopnja trenja RP-X™ zagotavlja močnejši začetni ugriz in več moči pri zaviranju, vse za manjši napor na pedalu v primerjavi z RP-1™.
Če ste izkusili nekatere od vodilnih zmesi za stezo/dirkanje konkurentov EBC (kot so Pagid RS29, Ferodo DS 1.11 ali Endless ME20), potem se vam bo RP-X™ zdel zelo podoben glede odzivnosti. Višja stopnja trenja in višji začetni ugriz pomenijo, da je RP-X™ zelo primeren za vozila s premajhnim servomotorom (na primer: modeli R35 Nissan GT-R in Porsche GT).
Pri teh vozilih s premajhnim servomotorom je zavorni sistem seveda bolj progresiven in prijeten na občutek, zato je bolj agresiven material za ploščice, kot je RP-X™, boljši, da ohranite hod pedala znotraj optimalnega območja premika. Vendar pa dodatna moč, ki jo ponuja RP-X™, ni na račun izjemnega občutka med fazo zaviranja, pri čemer material še vedno omogoča vozniku, da z lahkoto modulira zavorni pedal in raziskuje meje v vsakem zavornem območju. .
Podobno bi bili namenski stezni/dirkalni avtomobili, ki uporabljajo poprodajne glavne cilindre, nihajne drogove in regulatorje nagiba, zelo primerni za vožnjo z RP-X™, saj te komponente vozniku omogočajo natančno nastavitev zavornega nagiba, da omogoči uporabo naravno bolj agresiven material blazinice.
Zaključek
Ker imata tako RP-1™ kot RP-X™ odziv na ravno trenje skupaj s skoraj enako odpornostjo proti bledenju, ne gre za primer, da bi bil en material "boljši" od drugega. Gre bolj za to, da voznik izbere tisto, kar se mu zdi najboljše, pri čemer upošteva tudi vse druge spremembe zavornega sistema svojega vozila, kot je razloženo zgoraj. Zato EBC Racing ponuja oba ta izrazito različna materiala, da strankam omogoči izbiro, da najdejo tisto, kar jim ustreza.
Lastnosti RP-X™
100 % izdelano v tovarni ploščic EBC Brakes v Bristolu v Veliki Britaniji
Podložne plošče iz nerjavečega jekla (zmanjšana toplotna prevodnost, brez barve)
Hrbtne plošče imajo sistem za zadrževanje kljuk Nucap® NRS®
Odlična življenjska doba ploščic z zmerno življenjsko dobo diska
R90 NI odobren za uporabo v cestnem prometu na evropskih trgih
Narejen s kavlji Nucap NRS na hrbtnih ploščah, da popolnoma odpravi možnost odlepitve blazinice.