EBC Bluestuff NDX zavorne ploščice
Bluestuff NDX je športna in dirkalna blazinica z visokim trenjem, ki ima zdaj odobritev R90 za skoraj vse dodatke v EU in je zato popolnoma legalna za uporabo na cesti.
Bluestuff se že več sezon uporablja v dirkah BMW Cup s krajšim trajanjem in je priporočena podloga EBC Track-day. Za daljše dirke si oglejte serije EBC RP ali SR. Bluestuff je zaradi svoje neverjetne zavorne moči in visoke odpornosti proti bledenju priljubljena NADGRADNJA BLAZIN za težja SUV in 4 x 4 pri cestni uporabi in je zelo priljubljena tudi pri blindiranih uličnih vozilih.
Izbira tekmovalcev na klubski ravni
Bluestuff je začetna podloga za dnevno stezo in dirko, ki ima dobre ulične manire in je dejansko odobrena z R90 za ulično vožnjo. V seriji Bluestuff sta dve spojini Bluestuff NDX z višjim trenjem 0,52 Mu in novi Bluestuff B z nižjim 0,42 Mu.
Ker ima Bluestuff odlično hladno trenje in je zelo nadzorovana, je ta zmes hitro postala izbira zavornih ploščic za voznike zmogljivih cestnih avtomobilov na trgih ZDA in Azije, kjer homologacija R90 ne velja. Pred kratkim je EBC z veseljem objavil, da je Bluestuff prestal obsežno testiranje, osredotočeno na ceste, in pridobil odobritev R90 v nekaterih EU. vgradnjo, zaradi česar je edinstvena kot prva blazinica, ki je resnično osredotočena na stezo in je tudi popolnoma zakonita za uporabo na javnih cestah po vsej Evropi. Ni zahteve za EU. stranke obvestijo svojo zavarovalnico po namestitvi blazinic, odobrenih z R90.
Za stranke, ki imajo izkušnje s široko priznanim materialom Yellowstuff EBC, se Bluestuff ponaša s podobnim profilom trenja, vendar z uporabno višjim koeficientom trenja v zdaj večjem delovnem območju, kar daje občutek, kot bi si predstavljali Yellowstuff po dvojnem pitju espressa. Bluestuff ima dodatno prednost veliko hitrejšega ležišča v času in ima visok koeficient trenja brez občutka grabljivosti, s čimer dvigne stvari v primerjavi z EBC-jevim materialom Yellowstuff tako, da prinaša vrhunsko modulacijo pedala na sledilno ploščico s še večjo odpornostjo proti bledenju.
Pri načrtovanju dneva na dirkališčih je bistvenega pomena tudi posteljnina razredov Bluestuff in Yellowstuff, da nepravilno položite blazinice. Ko spreminjamo spojine za nadaljnje povečanje učinkovitosti, se ta nasvet spreminja, naš najnovejši nasvet o posteljnini v teh dveh hibridnih razredih za uporabo na progi je tukaj.
Za stranke, ki iščejo ultimativno cestno/stezno ploščico s še večjo stopnjo zmogljivosti, si oglejte ponudbo EBC-jevih dirkalnih zavornih ploščic RP-1 in RP-X, ki zagotavljajo hitrejše sestavljanje in višjo odpornost proti bledenju pri temperaturah.
Materiali EBC za steze in dirke so izjemno prijazni do zavornih kolutov, zaradi česar so še posebej zaželeni za sodobne zmogljive avtomobile, ki imajo v tovarni zapletene in izjemno drage dvodelne sisteme zavornih kolutov. Kupci poročajo, da so ploščice EBC za steze in dirke veliko prijaznejše do zavornih kolutov kot primerljive polkovinske ploščice, podobne granitu, ki lahko trajajo dlje, vendar s seboj potegnejo rotorje.
Informacije o izdelku
Ko rečemo "Trackday", ne podcenjujte tega fantastičnega materiala. Razlog, da opozarjamo uporabnike na besede Trackday (v ZDA znane tudi kot lapping), je fantastična sposobnost tega materiala, da se hitro uleže. Vozniki, ki so pripravljeni za konec tedna, ne želijo preživeti svojih krogov v zavornih ploščicah. Ko pa ga uporabljajo resnejši vozniki na dirkalnih stezah, ta material navduši in do temperatur rotorja 0–550 °C (okolje – 1000 °F) je Bluestuff prava izbira. Ta material so uporabljale številne dirkalne skupine pokalnih dirkalnih avtomobilov v Evropi. Material blazinice NDX je vezan na jeklene nosilne plošče s pomočjo patentiranega sistema kavljev NUCAP NRS, ki poveča strižno trdnost in trdnost spoja za faktor pet ter preprečuje ločitev ploščice od plošče. Blazinice se nato zapečejo in zmeljejo ter imajo velike utore Vee, ki ujamejo večjo količino odpadkov zaradi uporabe steze. Ciljna uporaba so vse vrste hitrih in težjih avtomobilov v zmogljivi in dirkalni vožnji z veliko podaljšano življenjsko dobo v primerjavi z našimi prejšnjimi blazinicami razreda Yellowstuff.
Vodja raziskav in razvoja Steve Payne preveri prvo serijo materiala Bluestuff NDX, izdelanega z revolucionarnim postopkom za proizvodnjo zelo cenjenih dirkalnih ploščic EBC Bluestuff NDX. Postopek vključuje 5 korakov, ki še nikoli niso bili uporabljeni pri tornih materialih, in postavlja EBC Brakes trdno na vodilno mesto kot ponudnik zavornega trenja. Narejen s kavlji Nucap NRS na hrbtnih ploščah, da popolnoma odpravi možnost odlepitve blazinice. Bluestuff je na voljo v različici NDX z visokim trenjem pri 0,52 Mu in nižji različici B za številne zadnje aplikacije na lažjih avtomobilih z nižjim 0,42 Mu.
Utekavanje zavorne ploščice
Krivulja kaže, da se trenje hitro poveča med napenjanjem že po 2-3 postankih, toda v resničnem svetu TRACK USE, kjer rotorji morda niso popolni in čeljusti niso servisirane tedensko (kot pri naših laboratorijskih dinometrih), lahko napenjanje v procesu z Blue kažejo 20-25 mm kontaktne trakove na sredini diskov po 4-5 krogih in na nekaterih standardnih uličnih čeljustih nekaj vibracij.
To je preprosto blazinica, ki vam pove: "Ne morem držati diska pri teh navorih, dokler nisem popolnoma utečena". Če pride do tresljajev, nadaljujte z vožnjo, medtem ko ZAVIRATE PREJ ZA VARNOST, dokler se kontaktni trak ne razširi na skoraj celotno širino diska/rotorja, ko se tresljaji prenehajo. Pri ulični uporabi navori običajno ne bodo zadostovali za ustvarjanje tresljajev med spanjem, vendar varno vozite 200 milj nežno zavirajte v posteljo z novimi zavorami in jih preizkusite, da delujejo v varnem in tihem cestnem okolju, dokler ne boste popolnoma prepričani, da so posteljni. Premočno in prehitro pritiskanje na zavore lahko ne le skrajša življenjsko dobo zavor, lahko povzroči izgubo zavor in nesrečo. Postelja se postopoma zavira. Predhodna obdelava zažge veliko hlapnih organskih snovi na površini zavornih ploščic, tako da se ploščice po izdelavi za nekaj sekund spustijo pod aparat, podoben opekaču kruha; to zogleni površino in barvo okoli površine blazinice, vendar je rezultat veliko krajši čas ležišča, kar bodo cenili vsi vozniki.
Izvedba
EBC Bluestuff je toplotno ožgan, kar podaljšuje čas postelje, vendar morate kljub temu biti previdni, zlasti na avtocesti in pri uporabi delno obrabljenih rotorjev. Nežno uporabljajte zavore 200 milj in postopoma povečujte povpraševanje po zavorah v VARNEM CESTNEM OKOLJU, dokler se ne počutite popolnoma samozavestni in lahko ocenite njihove zavorne poti v vseh prometnih razmerah. Ne pozabite, da je vse odvisno od vas in vašega postopka polaganja posteljnine. Če nekajkrat začutite, da zavora zbledi in celo zavohate zavore, je to povsem normalno in ko to dosežete in se zavore ohladijo, se bodo zelo izboljšale. Obstaja več načinov površinskega žganja blazinic in EBC je izbral tunel z infrardečo svetilko za pripravo površine svojih palet blazinic. Peč zdaj žge vse blazinice za nadaljnjo prodajo, vključno s serijo Bluestuff NDX.