EBC USR sport disk
Serija rotorjev z režami USR ali Ultimax je naša prvovrstna tiha vrhunska ulična serija, ki je zasnovana za hitro ulično uporabo in je izdelana iz najkakovostnejših surovcev rotorja iz sivega železa G3000.
Izjava o poreklu
EBC Brakes proizvede 92 % vsega, kar proda, v svojih tovarnah v Združenem kraljestvu ali ZDA, kar je precej dobro za blagovno znamko zavor, verjetno največjo na svetu. Namesto da bi se osredotočali na to, od kod prihaja zadnjih 8 % kupljenih komponent, se osredotočamo na KAKOVOST vsega, kar kupujemo. EBC nadzira te kupljene komponente prek akreditacij R90 in ISO. Vendar tega ne pustimo pri tem. Vsako tovarno, iz katere izvajamo zunanje izvajalce, redno obiskujemo in preverjamo sisteme. Vsaka komponenta, ki jo prejmemo, je serijsko preverjena glede metalurgije, natančnosti, pregledana z rentgenskimi žarki, preverjanje ravnotežja in dimenzij itd. Med letom 2021/22 je podjetje EBC Brakes porabilo več deset tisoč funtov za preizkušanje celotne ponudbe diskov v skladu z novimi predpisi R90, ki ustrezajo testom ali pa so kvalitetnejši od OE in OPRAVILI smo vse teste za R90.
Vsi rotorji EBC, vključno z rotorji z režami USR, so izdelani v Veliki Britaniji in so natančno obdelani v Združenem kraljestvu. Rotorji so izdelani iz visokokakovostnega sivega železa po strogih standardih in so podvrženi obsežnemu testiranju in strogi kontroli kakovosti. Rotorji z režami lahko bistveno izboljšajo zavorno zmogljivost in dolgo življenjsko dobo, če se uporabljajo z ustreznim kompletom zavornih ploščic z visokim trenjem. Ker so prodali na stotine tisoč zavornih kompletov, so EBC Brakes prepričani, da je njihov pristop tako popoln, kot je le mogoče. Mnenja smo, da so nekateri udeleženci na trgu »preveč prodajali« rotorje z režami in naše ugotovitve so, da bo rotor z režami koristil le, če se uporablja z blazinico, ki kompenzira njegovo zmanjšano površino.
Ultra tihi zavorni rotorji z režami
Proizveden z zgoraj omenjenimi vrhunskimi surovci diskov, ožja zasnova športnega rotorja Ultimax z več režami in progresivni kot, pod katerim so reže strojno obdelane, ustvarjata tiho delujoč športni rotor, ki ima še vedno prednosti odstranjevanja plina, umazanije, vode in ostankov ter vzdrževanja vzporednosti. obraba blazinic. EBC je bil vedno dovolj pošten, da je rekel, da je največja prednost rotorjev z režami dejstvo, da spodbujajo ravno in vzporedno obrabo ploščic, namesto da bi omogočili nastanek grebenov na blazinicah in rotorjih, kar je značilno za športne rotorje, ki so "samo izvrtani". S preprečevanjem teh grebenov ostanejo zavore bolj dosledne skozi celotno življenjsko dobo ploščic in rotorja (preprosta fizika!).
Zakaj narezani? Prednost!
Prednosti razplinjevanja in spodbujanja ravne in gladke obrabe ploščic so jasen plus v korist športnih rotorjev, vendar je trik v tem, da se odločite za usklajen komplet zavor in ne pričakujete, da bo rotor z režami sam po sebi izboljšal zaviranje. . Pri uporabi z zavornimi ploščicami EBC Redstuff, Greenstuff ali Yellowstuff z večjim trenjem bodo ti rotorji zagotavljali boljše zavore. Zaradi drugačnega vzorca rež serije EBC USR je ta serija postala priljubljena izbira za voznike, ki želijo izboljšano športno zaviranje z minimalnim hrupom zraka iz rež. Finejši vzorec rež je tisto, zaradi česar so ti športni rotorji tišji pri delovanju, hkrati pa še vedno nudijo razplinjevanje blazinic in odstranjevanje umazanije, prahu, vode in smeti iz zavornega območja.
Težave z geometrijo
Eden od sedmih avtomobilov ima v svoji življenjski dobi težave z geometrijo, ki lahko vplivajo na krmiljenje in povzročijo tresenje zavor. To niso vprašanja kakovosti izdelkov. To se lahko zgodi, če preprosto sunete robnik ali zapeljete čez luknjo. EBC ni edini pri prepoznavanju te težave, ampak je edini dobavitelj zavor na planetu, ki je pripravljen ponuditi diagnozo in rešitev.
Težave z namestitvijo ali izčrpanostjo pesta
Ti povzročijo tako imenovano DTY. Spodnji videoposnetki prikazujejo, kako odpraviti tresenje zavor, ki ga povzroča DTY (variacija debeline diska). DTY se razvije v avtomobilu po 3000-4000 miljah zaradi iztekanja, vgrajenega v avto, ali zaradi nepravilne poravnave rotorjev pri namestitvi. To je precej pogosta napaka pri sodobnih avtomobilih in mnogi avtomobili to zahtevajo ob vsaki menjavi rotorja. Vozniki popačenje pesta zamenjujejo tudi s težavo s kakovostjo rotorja, vendar je v 99 % primerov DTY težava avtomobila, ne pa kakovost rotorja. Rotorje lahko zamenjate kolikorkrat želite in poskušate rešiti tresljaje, težava pa bo izginila le nekaj tisoč kilometrov in se nato vrnila. To pomeni, da ste v dobri veri kupili nove rotorje, vendar težava ni rešena in ne bo za vedno izginila, dokler ne izvedete tega postopka. Po tem posnemanju površine rotorja boste imeli gladke zavore, bolj učinkovite zavore in nič vibracij. Pri nameščanju novih rotorjev je celo zelo koristno, da s tem poceni postopkom vse štiri rotorje posnamete v popolno poravnavo na vašem avtomobilu. Popačenje rotorja zaradi DTY je zelo pogosto, pravzaprav ima eden od sedmih avtomobilov težave z geometrijo krmiljenja, bodisi ko je izdelan na novo ali potem, ko je sunil robnik ali udaril v veliko luknjo. Nepoučeni ljudje še vedno pravijo, da so moji rotorji zvit. No, inženirska dejstva so, da se rotorji ne zvijajo, izdelani so iz litega železa, so zelo močni in jih je mogoče občasno ogreti in ohladiti ter se ne bodo popačili, to počnemo dan za dnem na naših Dynosih v laboratoriju EBC. Zato ves svet še vedno uporablja lito železo kot material za zavorne rotorje vozil, nikoli ni bilo nič, kar bi ga premagalo in verjetno nikoli ne bo. Pro cut stroji delujejo tako na navadnih rotorjih, še bolje pa na rotorjih z režami in vrtanjem vseh vrst.